det närmar sig

2009-06-03 @ 10:39:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Det är onsdag, men inte vilken onsdag som helst utan det är Emelies stora dag idag. Hon fyller nämligen 18 år idag, stort grattis till oerhört älskad vän!
Jag bestämde mig för att stanna hemma idag, vilken man får faktiskt unna sig ibland tycker jag. Men ska dock öva på ett prov och försöka räkna lite matte också. Inte alls lika kul dock. Men sen är det bara sju skoldagar kvar sen är det SOMMAAAARLOOOOV :D  Slippa skolan, tjäna pengar, förhoppningsvis åka bort ett tag. Härligt! Fresten, så var jag hos frisören igår och jag är helnöjd!

jag saknar att se dig somna på kvällen och se dig vakna på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0