lördag för hela slanten

2009-05-16 @ 14:21:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Bara för att man var hemma relativt tidigt igår för att vara en fredag (runt kl. 01.00) så vaknade jag halv sju imorse. Trodde inte jag skulle kunna somna om igen, men jag lyckades. gick sedan upp vid halv tio istället. Gick upp och åt frukost, och nu sitter man här framför tvn med datorn i knäet igen. Hade tänkt vara lita duktig och skriva åtminstone en uppsats. Sen ska jag ut och gå en runda och köra lite styrka. Kanske kan bli en sådan dag där man känner sig duktigt för en gång skull. Sen ikväll hoppas jag på att festa till det lite, hade inte suttit helt fel.

This hurts me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0