Lördag

2009-05-23 @ 13:48:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Då var det lördag igen. Fredagen igår, jag hade kul, det var kul. Trots att man hängde ute största delen av kvällen. Men med det bästa folken så gör det de alltid bra. Robin var ju förjävla skön, jag gillar dig starkt grabben! Kvällen/morgonen slutade med nybakta bullar vid halv fyra tiden. Sedan blev det till att åka hem och sova, ljust var det ute och fåglarna lät.
Ska fika men mamma nu, sen ska jag skriva klart denna jäkla bokrecenssionen. Blir till att städe efter det. Ikväll så ska jag umgås med sandra, kanske emma också. Blir förhoppningsvis syppe. Fick sitta och kolla på när andra drack igår, inte alltid lika kul. Men klart man kan ha trevligt ändå, brukar jag ändå ha.

Kommer du ihåg allt som var så bra? När det var vi två, bara du och jag? Kommer du ihåg?
Men numera möts vi bara i drömmarna..


Give me a perfect day!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0