positivt besked

2009-05-18 @ 19:41:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Kom hem för en liten stund sedan, vilket var riktigt skönt eftersom jag hade en dunkande huvudvärk. Men nu har jag stoppat i mig alvedon och lite mat. Mötte upp Sandra efter skolan för att handla present till grabbarna som fyller år imorgon. Då är man ruinerad igen, haha.. Jag träffade sedan grabbarna, Peter och Johan, i sandby. Sen körde peter mig hem. När jag kommer hem så ligger det två brev på bordet till mig. Ett mindre roligt och ett bättre. Jag har fått sommarjobb, tummen upp! Från den 15 juni - 5 juli så befinner jag mig på Harlösas idrottsplats. Det kunde ju inte bli bättre när jag fick reda på att Marion och jag ska jobba tillsammans :D Ringde henne direkt, fan vad bra detta ska bli! Jag hoppas på en sommar som är förjävla bra helt enkelt.. Men nu ska jag vila en ytterst liten stund, sen ska jag bege mig mot mitt pluggande.


Ge det en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0