sommar på gång

2009-05-19 @ 12:59:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Solen skiner och det är minst 20 grader ute. Är sommaren verkligen på gång nu? Det känns så och jag hoppas verkligen det. Det är då man inte vill vara i skolan, när det är såhär fint väder. Men tyvärr så gör man det och jag slutar inte förens tio i fyra. Men Peter hämtar mig när jag slutat, blir kalas hos han idag eftersom han fyller år. Stort grattis till min piddor pitt <3. Johan och Sandra kommer också, välidgt trevligt.. Sen imorgon är det bara humanuskampen så får se hur lång skoldag det blir för min del.
Ledig på torsdag och fredag, kan det bli bättre eller?! Ska bli så himla skönt. Har anmält mig som funktionär på Malmö city horse show. Så hoppas på att befinna mig i Malmö de dagarna. När jag var i farten så anmälde jag mig som funktionär på Falsterbo horse show också i sommar. Hoppas även att jag befinner mig där. I så fall så blir det en del jobb i sommar, sitter ju aldrig fel med pengar! Hoppas verkligen att få jobba som funktionär på dessa horse shower, hade varit riktigt kul.
Men nu börjar nästa lektion, företagsekonomi B. Döda mig långsamt!

Grattis på födelsedagen Peter, love you my friend!
Grattis även till Johan som fyller år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0