sömnproblem

2009-05-08 @ 00:24:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ännu en dag avklarad. skolan var rättså lugn idag, två lektioner - lunch - humanuskampen. vår klass, så kallade lasse stefanz var ju ändå hyfsat bra. vi kom fyra av alla klasser, vilket är kanske åtta stycken tror jag. slutade sedan vid ett och det var riktigt skönt. träffade sedan emelie en stund i lund för hon var inte i skolan idag. tog bussen till sandby, träffade bg en stund (& såg något knäckande :'(). åkte till farmor och farfar, fastnade där ett tag, men körde hem sedan. har bara tagit det lungt idag och skrivit en uppsats. en sak mindre kvar att göra. fasar för att jag inte ska bli klar med allt och klara det :(   återstår ju bara att se helt enkelt.

ligger i min säng nu, lyssnar på beautiful av bethany dillon om och om igen. den är så himla bra och jag fäller mina tårar när jag hör den, och när alla bilder kommer upp på högersidan av min dataskärm så faller det ännu fler tårar. bilder på gamla minnen, förredetta, de underbara tiderna och saknade personer.. jag gillar verkligen inte att leva i nuet, jag vill leva i det som var förr. då jag hade en helt underbar kille, hade kul alltid, alla fanns där och var som en ända stor familj. varför blev det såhär? hur kunde allt bara förstöras sådär? varför fan kom du in i bilden, fitt princessan?!  allt har verkligen förändrats nu.

måste bara lägga upp lite bilder, känner för det helt enkelt. sen ska jag sova, np i engelska kl 8.00 imorgon. buhu!



jag saknar dig robin <3


jag och johan sommaren -08


fan vad jag saknar när vi var som systrar. kommer du ihåg den underbara tiden?


jag och emelie på lärarmiddagens efterfest. saknar tiden på högstadiet &
jag saknar när det var du och jag.


jag och johan, sommaren -07


jag i typ 5:an. haha!


jimmy & jag. jag älskar dig nu och föralltid, men hatar dig för allt du gjort!
ett jävla svin till idiot som är svår att motstå.. tyvärr!



nu kom tårarna ännu mer, FAN!
måste försöka sova nu,
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0