it's a hard day

2009-05-10 @ 20:28:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
i fredags så var det fest hos micke & martin i eslöv, väldigt kul förutom den lilla incidenten.. följde med bg till malmö för att hämta danne, robin o buffy. sen var jag hemma vid fyra tiden kanske, och jävligt trött var jag! Emma kom på det genialiska namnet till mig "päran pannlugg" emma hade så himla roligt åt det, haha.
igår, malin kom till mig och vi åkte sedan till hampus för chillkrök. tequilashotar sitter ju aldrig fel!

idag har jag bara tagit det lungt. hade så jävla ont i huvudet imorse, dock ine för att jag var bakis, fick huvudvärk redan på kvällen igår. har städat lite också idag och sen släppte mamma och jag pluttishästarna som går här hemma på bete idag. jag körde, med transport och allt. gick lika bra som alltid, hehe.

blir film för min del ikväll. önskar bara att man kunde ha någon att krama om och någon som kunde värma en. saknar värmen på nätterna, att ha någon som håller om en när man ska sova. det är en stor saknad och tomhet i mitt liv..



I fall asleep crying
I wake up crying
I go through the days crying.
when will this stop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0