trying to find whatevere is missing..

2009-05-13 @ 14:19:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
sitter i skolan, men har slutat. tur är väll det, för blir så seg av att sitta i skolan. särskilt när man mår såhär, har ont i halsen och är lite förkyld. drygt? ja en aning!
var ju på nova igår med andreas, fick köpt kjolen :) sedan körde vi hem till han och såg den nya fast and the furious. gud så bra den var. hoppas det kommer en fortsättning, för blev lite besviken på ett så "dåligt slut". träffade sedan lite folk i sandby. var sedan hemma vid halv tolv typ, kunde inte sova på en timme då typ. rättså jobbigt om jag får säga det!

10:e november kanske spenderas i sthlm för att se pink med  malin :D i så fall så beställer vi biljetter i veckan. hoppas verkligen på det!! har börjat falla för henne mer och mer, hennes låter är så bra och texterna är verkligen betydelsefulla.

oh, har så mycket jag måste göra; ordna uppkörning- & uppskrivningstid, boka tid hos frisören, be pappa kolla om jobb, göra gammla skolarbete mm. usch, så mycket som står på mitt schemat!

nä, nu ska jag snart ta bussen till nova med sandra. inköp av present till sandras påg johan. synd att man inte är rik så man kunde spenderat sådär några tusen på shopping. hade verkligen behövts och det hade gjort mig glad för tillfälligt!

give me freedom!



Kommentarer
Postat av: ☆Egzona

så söt:P

2009-05-28 @ 16:47:05
URL: http://esmajli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0