21 dagar kvar!

2010-05-21 @ 10:47:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Att det är endast 21 dagar kvar till studenten är nästan ofattbart. Men det ska bli så himla skönt att slippa skolan och allt plugg ett par år framöver. Jag ska njuta av studenten som om det vore min sista dag i livet! :D

Hade balen för ungefär två veckor sedan och det var helt otorligt! Jag kände mig som en riktig prinsessa med min prins vid min sida. Det var så makalöst roligt och det är verkligen ett minne för livet. Hade utan tvekan velat göra om den kvällen.

Jag & Marcus!
Jag & Marcus på balen.


Vi tjejer
Malin, Emelie, Sara, Emma, Angelica & Jag!


Min bästaste & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0